Recent Posts

  • Jaké mé studium nakonec bylo?
  • Pátý semestr na KISKu
  • Pedagogická psychologie — Závěrečný esej
  • Vzdělávací technologie — OER a universal design
  • Vzdělávací technologie — Skutečné nebo virtuální

Recent Comments

  • Jaké mé studium nakonec bylo? – Mara Augustin on Druhý semestr na KISKu
  • Jaké mé studium nakonec bylo? – Mara Augustin on První semestr na KISKu
  • Jaké mé studium nakonec bylo? – Mara Augustin on Pátý semestr na KISKu
  • Jaké mé studium nakonec bylo? – Mara Augustin on Třetí semestr na KISKu
  • Michal Černý on Vzdělávací technologie — Dokončení AI: Instagram

Archives

  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • October 2021
  • April 2021
  • September 2020
  • March 2020
  • October 2019

Categories

  • ISKM31 — Vzdělávací technologie
  • ISKM45 — Pedagogická psychologie pro informační specialisty
  • Semestry na KISKu
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org
Skip to content

Mara Augustin

My studies at KISK, Faculty of Arts, Masaryk University

  • Mara Augustin
  • Semestry na KISKu
  • Úkoly
Menu
Press Enter / Return to begin your search.
open search form
scroll to discover more back to top

Vzdělávací technologie — Cvičení — Chatbot

ISKM31 — Vzdělávací technologie ISKM45 — Pedagogická psychologie pro informační specialisty Semestry na KISKu UncategorizedNovember 15, 2021March 7, 2023

V rámci tohoto úkolu jsem vypracoval chatbota, který má za cíl představit studentům základní pojmy z oblasti fotografie a to především pojmy ISO, expozice, clona a pochopit jejich vzájemný vztah.

Link na chatbota

https://webchat.snatchbot.me/ae227de79d31979d5680c1772022d59d38a0888a78ab38eb2c974a98e2fdbd2c

Schéma chatbota

Posted in ISKM31 — Vzdělávací technologie ISKM45 — Pedagogická psychologie pro informační specialisty Semestry na KISKu Uncategorized

Related Articles

Jaké mé studium nakonec bylo?

In ISKM31 — Vzdělávací technologie

Pátý semestr

Pátý semestr na KISKu

In ISKM31 — Vzdělávací technologie

Pedagogická psychologie — Závěrečný esej

In ISKM31 — Vzdělávací technologie

Post navigation

Pedagogická psychologie — Úkol 4
Vzdělávací technologie — YouTube
Eris Lite developed by Themes Kingdom